ဒီအရာကိုေတာ့ျဖင့္ တကယ္သိတာလား ျပန္စစ္ရမယ္

ဘယ္လိုလဲ ဆိုလို ့ရွိရင္ ဒါ အက်ဳိးရွိတယ္လို ့ ေျပာရင္ အက်ဳိးရွိတယ္ ဆိုတာ ဘယ္လိုတုန္း ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္။ တကယ့္အက်ဳိးကို မျပႏိုင္ဘူးလို ့ ဆိုလို ့ရွိရင္၊ ေအး … အက်ဳိးရွိတယ္လို ့ ဆိုတဲ့ဟာ ဒါ ညာတဲ့အရာပဲလို ့ မွတ္ရမယ္။ ဒါအျပစ္ရွိတယ္လို ့ ေျပာရင္ လည္းပဲ ဘယ္လို အျပစ္ရွိတာတုန္းလို ့ ေမးရမယ္။

တကယ့္ကို အျပစ္ရွိတာရဲ့ အတိုင္းအထြာကို လူျမင္ႏိုင္တဲ့ အဆင့္အထိ မျပႏိုင္ဘူးလို ့ဆိုရင္ အဲဒီ အျပစ္ရွိတဲ့ အရာ ဟာ ညာတာပဲျဖစ္တယ္ ဆိုတဲ့ဟာမ်ဳိးနဲ ့ ေခါင္းမာမာနဲ ့ကိုပဲ ခါရမ္းၿပီး ျငင္းရမယ္။ အဲဒီလိုမွ ေခါင္းမမာဘူး၊ မျငင္းဆန္ႏိုင္ဘူး၊ ဆြဲေကာင္းငင္ပါ ျဖစ္တယ္ဆိုရင္၊ သူမ်ားက အက်ဳိးရွိတယ္ ဆုိရင္ အက်ဳိးရွိတယ္။ သူမ်ားက အျပစ္ရွိရင္ အျပစ္ရွိတယ္ဆိုၿပီး ကိုယ္မသိ တဲ့ ဟာေတြက ကိုယ့္ကို တစ္စ တစ္စနဲ ့ လႊမ္းမိုးသြားလိုက္တာ ေနာက္ဆံုးပိတ္ေတာ့ ကိုယ္သိတာ ဆုိတာေတာင္ ဘာမွမရွိေတာ့ဘူး။ အကုန္လံုး မသိတာခ်ည္း ျခယ္လွယ္သြား ေတာ့တယ္ဗ်ာ။ အဲဒီလုိမ်ဳိး မျဖစ္ရေလေအာင္ မသိတာကခ်ည္း ျခယ္လွယ္တာမ်ဳိး ကိုယ္ မခံရေလေအာင္ကေတာ့ လံုး၀ ကိုယ္ကေန စိစစ္ရမယ္။ ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ သိၿပီးသားလို ့ ထင္ရတဲ့ အရာေတြကိုလဲ ေအး…အဲဒါငါတကယ္သိတာလား၊ ဒါအက်ဳိးရွိတယ္၊ ဒီအရာကို ေတာ့ တကယ္သိတာလား ျပန္စစ္ရမယ္။ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ အက်ဳိးရွိတယ္လို ့ ခံယူထား တာဆိုရင္လဲ တကယ္ ရွိ-မရွိ၊ ဘယ္လိုရွိတာလဲ။ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ အက်ဳိးမဲ့တယ္လို ့ခံယူ ထားတာလဲ၊ ဘယ္လိုမဲ့တာတုန္း တကယ္မဲ့ -မမဲ့ တိတိက်က် ျဖစ္ရပ္နဲ ့၊ ပ်က္ရပ္နဲ ့ အစံုအလင္ အကုန္လံုးျမင္ေအာင္ကို ၾကည့္ရမယ္။
ေခါင္းမမာနဲ ့က်င့္သံုးၾကစမ္း
ကိုယ္သိတာ ကိုယ္စိစစ္သလို သူမ်ားေျပာတာ ျပတာေတြကိုလဲ စိစစ္ရမယ္။ အက်ဳိးရွိတယ္ ဆိုရင္ ဘယ္လိုရွိတာလဲ။ အက်ဳိးပ်က္တယ္ ဆိုရင္ ဘယ္လိုပ်က္တာလဲလို ့ အဲဒါကို စိစစ္ရမယ္။ အက်ဳိးရွိတယ္လို ့ေျပာၿပီး မရွိဘူး ဆိုရင္ျဖစ္ျဖစ္၊ အက်ဳိးရွိတယ္ ဆိုၿပီးေတာ့ ကိုယ္က ခံယူထားမိၿပီး သကာလ အက်ဳိးရွိတယ္ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းလက္ေတြ ့ ျဖစ္ရပ္- ပ်က္ရပ္ကို မျပႏိုင္ဘူး ဆိုရင္ျဖစ္ျဖစ္ အက်ဳိးမဲ့တယ္ဆိုၿပီး သူမ်ားက ေျပာတာျဖစ္ ေစ၊ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္က ခံယူထားတာျဖစ္ေစ တကယ့္ျဖစ္ရပ္- ပ်က္ရပ္အျဖစ္နဲ ့ အက်ဳိးမဲ့တာ မျပႏုိင္ဘူးဆိုရင္ျဖစ္ျဖစ္၊ ေအး … ဒါ ငါမွားတယ္၊ ဒါ မသိမခ်င္း မင္းမူေနတာ ဒါကိုေတာ့ျဖင့္ ငါမခံယူေတာ့ဘူးလို ့ ဒါကေလးကို ေခါင္းမမာနဲ ့ က်င့္သံုးၾကစမ္းလို ့ ေျပာရ မယ္။
အဟုတ္စာရင္းထဲမသြင္းနဲ ့
ဒါ အလွအပတရားေလးေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ ေသေသခ်ာခ်ာ လုပ္ေဆာင္စရာကို သင္တန္းေပးသလို စနစ္တက်ခ်ၿပီး သကာလ ဒါကေလး ေျပာလိုက္တာေနာ္။ အဲဒီေတာ့ ဒါ စစ္ပါ၊ ကိုယ္က ဒါေကာင္းတယ္ို ့ဆိုရင္ ဘယ္လိုေကာင္းတာတုန္း။ မေကာင္းဘူး ဆိုလို ့ ရွိရင္ ဘယ္လိုမေကာင္းတာတုန္း။ တစ္ခုေတာ့ရွိတာေပါ့ ဘယ္လိုေလး ေျဖျပတတ္သလဲ ဆိုရင္ေတာ့၊ တို ့က ပါရမီနည္းေသးတယ္၊ ဉာဏ္ႏုေသးတာျဖစ္တဲ့အတြက္ အကုန္မသိ ေသးတာလို ့။ အဲဒီလိုမ်ဳိးလို။ ဒါ ကိုယ္ကိုယ္ကို ေျဖတတ္တယ္။ ဟုတ္ေတာ့ ဟုတ္လို ့သာ ေနမွာပါပဲ။ ငါတို ့ ကိုယ္က မသိေသးလို ့သာ ေနမွာပါလို ့ ဆိုတာမ်ဳိးနဲ ့ ေျဖတတ္ၾကတယ္။ ကိုယ္ဒါေလာက္ အသက္အရြယ္ရေနၿပီပဲ၊ ဘယ္အခါသိမွာတုန္း။ ဒါေလာက္အသက္ အရြယ္ရၿပီးသား၊ လူလိုသူလို ေနၿပီးသားျဖစ္တဲ့သူေတာင္ သိလို ့မရေတာ့ဘူးဆို ဘယ္သူ သိလို ့ ရမွာ ျဖစ္မွာတုန္း။ ဘယ္သူမွ မသိဘူး။ ကိုယ္သိလို ့ေတာင္မရတာဆို ဘယ္သူမွ ေတာင္ သိလို ့မရတဲ့ဟာပဲ။ဘယ္သူေတြ သိလို ့ရလို ့ ဟုတ္တယ္ဆိုရင္ေတာင္မွ ကိုယ္မွ သိလို ့ရတာ မဟုတ္ေသးရင္ အဟုတ္စာရင္းထဲ မသြင္းနဲ ့။ သြင္းရင္ လံုးသြားလိမ့္မယ္လို ့ ေဟာဒီလို ေျပာခ်င္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ကေတာ့ျဖင့္ သူမ်ားဆီက ၾကားရတာပဲျဖစ္ေစ၊ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ မွတ္သားနာယူထားတာပဲျဖစ္ေစ၊ ခံယူထားတဲ့ဟာပဲျဖစ္ေစ၊ မေကာင္းဘူး လို ့ဆိုရင္ ဘယ္လိုမေကာင္းတာလဲ။ ေကာင္းတယ္ ဆိုရင္ ဘယ္လိုေကာင္းတာလဲလို ့ စစ္ ေၾကာၾကပါ။

ဒီလိုကို အက်ဳိးမ်ားလို ့ မ်ားတယ္လို ့ေျပာရတာ
စစ္ေၾကာၿပီးမွ ေကာင္းတယ္ဆိုရင္ ေအး … ဒါက ဒီလိုေကာင္းလို ့ ေကာင္းတယ္လို ့ ေျပာရတာ။ ဒါကေတာ့ ဒီလိုကို မေကာင္းလို ့ မေကာင္းဘူးလို ့ ေျပာရတာ။ ဒါကေတာ့ ဒီလိုကို အက်ဳိးမ်ားလို ့ မ်ားတယ္လို ့ ေျပာရတာ။ ဒါကေတာ့ဒီလိုကို အက်ဳိးနည္းလို ့ အက်ဳိးနည္းတယ္လို ့ ေျပာရတာလို ့ ဆိုတာမ်ဳိးကို ေသေသခ်ာခ်ာ ျပစရာ သစရာ၊ သူမ်ား ကို ျပေလာက္ သေလာက္တဲ့ အေနအထား ေရာက္ေအာင္ အေတြး၊ အသိ၊ အျမင္ေတြ ျမင္ၿပီးမွ အက်ဳိးနည္းတယ္တို ့၊ အက်ဳိးမ်ားတယ္တို ့၊ ေကာင္းတယ္တို ့၊ မေကာင္းတယ္တို ့ ဆိုတာေတြကို ခံယူတာ ျဖစ္ပါေစ။ ဒါ တကယ္လက္ေတြ ့ကို ေျပာတာ။

Website counter

Back to TOP